Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Jak správně vrátit nebo reklamovat produkty Roth?

Milí zákazníci, jsme rádi, že jste si koupili náš produkt a věříme, že vám bude také dlouho a spolehlivě sloužit. Přesto chápeme, že může někdy nastat i jedna z následujících situací...

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Pokud chcete u nás objednaný výrobek z jakéhokoliv důvodu vrátit, máte na to právo během 14 dnů od zakoupení. Ideálně nám vaše rozhodnutí co nejdříve oznamte e-mailem na adresu objednavky@roth-czech.cz, přičemž můžete využít formulář ZDE.

Takové zboží je potřeba dobře zabalit a v kompletním a nepoškozeném stavu jej odeslat nejpozději 14 dní od oznámení odstoupení od smlouvy na adresu:

Roth Czech s.r.o.
Třebařov 160
569 33
Česká Republika

Do zásilky vložte kopii výše uvedeného formuláře, nebo list s těmito údaji:

  • Vaše kontaktní údaje a určitě i číslo vašeho účtu pro vrácení peněz
  • Číslo faktury, objednávky nebo dodacího listu k identifikaci vašeho nákupu
  • Rádi také budeme, když nám stručně popíšete důvod vašeho odstoupení
  • Na formulář nebo průvodní dopis nezapomeňte připojit také váš podpis

REKLAMACE ZBOŽÍ

Pokud chcete u nás zakoupené zboží reklamovat, máte na to právo v rámci záruční doby, která je pro produkty z nabídky tohoto Outletu v zákonné lhůtě 2 roky.
Reklamaci založíte e-mailem na adresu servis@roth-czech.cz .

Do zprávy připojte všechny náležitosti pro identifikaci - zboží, předmětného obchodu a také vás (jako kupujícího):

  • Vaše kontaktní údaje, adresu a určitě i telefonní číslo pro urychlení řešení
  • Číslo faktury, objednávky nebo dodacího listu k identifikaci vašeho nákupu
  • Také uveďte datum nákupu nebo objednávky zboží a způsob platby/dodání
  • Nakonec prosíme, abyste dobře popsali příčinu reklamace

Specifickou kategorií jsou reklamace na základě poškození zásilky během přepravy.

Upozorňujeme vás - a berte to jako dobře míněnou radu: VŽDY SI ZBOŽÍ PŘI PŘEVZETÍ OD DOPRAVCE DOBŘE ZKONTROLUJTE, protože bez záznamu vaší výhrady k zásilce dopravce nemá povinnost ručit za poškozené zboží, pokud to zjistíte až následovně. Stejně tak ani naše společnost nemůže ručit za poškození spediční firmou.

 

Přesné a právnicky úplné informace a podmínky si můžete přečíst v našich kompletních Obchodních podmínkách, které najdete ZDE.