Jak správně vrátit nebo reklamovat produkty Roth?
Milí zákazníci, jsme rádi, že jste si koupili náš produkt a věříme, že vám bude také dlouho a spolehlivě sloužit. Přesto chápeme, že může někdy nastat i jedna z následujících situací...
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Pokud chcete u nás objednaný výrobek z jakéhokoliv důvodu vrátit, máte na to právo během 14 dnů od zakoupení. Ideálně nám vaše rozhodnutí co nejdříve oznamte e-mailem na adresu objednavky@roth-czech.cz, přičemž můžete využít formulář ZDE.
Takové zboží je potřeba dobře zabalit a v kompletním a nepoškozeném stavu jej odeslat nejpozději 14 dní od oznámení odstoupení od smlouvy na adresu:
Roth Czech s.r.o.
Třebařov 160
569 33
Česká Republika
Do zásilky vložte kopii výše uvedeného formuláře, nebo list s těmito údaji:
- Vaše kontaktní údaje a určitě i číslo vašeho účtu pro vrácení peněz
- Číslo faktury, objednávky nebo dodacího listu k identifikaci vašeho nákupu
- Rádi také budeme, když nám stručně popíšete důvod vašeho odstoupení
- Na formulář nebo průvodní dopis nezapomeňte připojit také váš podpis
REKLAMACE ZBOŽÍ
Pokud chcete u nás zakoupené zboží reklamovat, máte na to právo v rámci záruční doby, která je pro produkty z nabídky tohoto Outletu v zákonné lhůtě 2 roky.
Reklamaci založíte e-mailem na adresu servis@roth-czech.cz .
Do zprávy připojte všechny náležitosti pro identifikaci - zboží, předmětného obchodu a také vás (jako kupujícího):
- Vaše kontaktní údaje, adresu a určitě i telefonní číslo pro urychlení řešení
- Číslo faktury, objednávky nebo dodacího listu k identifikaci vašeho nákupu
- Také uveďte datum nákupu nebo objednávky zboží a způsob platby/dodání
- Nakonec prosíme, abyste dobře popsali příčinu reklamace
Specifickou kategorií jsou reklamace na základě poškození zásilky během přepravy.
Upozorňujeme vás - a berte to jako dobře míněnou radu: VŽDY SI ZBOŽÍ PŘI PŘEVZETÍ OD DOPRAVCE DOBŘE ZKONTROLUJTE, protože bez záznamu vaší výhrady k zásilce dopravce nemá povinnost ručit za poškozené zboží, pokud to zjistíte až následovně. Stejně tak ani naše společnost nemůže ručit za poškození spediční firmou.
Přesné a právnicky úplné informace a podmínky si můžete přečíst v našich kompletních Obchodních podmínkách, které najdete ZDE.